نویسنده = %D9%86%D8%B5%DB%8C%D8%B1%DB%8C%20%D9%87%D9%86%D8%AF%20%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%8C%20%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%D9%84
اثر سرمایه فکری بر سرمایه اجتماعی با نقش میانجی‌گری ارزش ویژه برند شهر مقصد اصفهان در زمان اپیدمی کووید 19 (مورد مطالعه شهر اصفهان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مرداد 1401

10.22059/jhgr.2022.339461.1008455

یزدان شیرمحمدی؛ اسماعیل نصیری؛ معصومه پنجه پور


اثر سواد جغرافیایی گردشگری راهنمایان تور بر رضایتمندی گردشگران

دوره 52، شماره 4، دی 1399، صفحه 1217-1233

10.22059/jhgr.2019.280940.1007933

یزدان شیرمحمدی؛ سیداسحاق جلالیان؛ فرزانه عابدی؛ اسماعیل نصیری هند خاله