نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
بخش بندی بازار گردشگری بر اساس انگیزه ‏های سفر ( مطالعه موردی: شهرهای اردبیل، سرعین و مشکین ‏شهر )

دوره 55، شماره 4، دی 1402، صفحه 17-30

10.22059/jhgr.2022.340051.1008461

سپیده برومند داشقاپور؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ ایمان قاسمی همدانی