کلیدواژه‌ها = %D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87 %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C
اثر سرمایه فکری بر سرمایه اجتماعی با نقش میانجی‌گری ارزش ویژه برند شهر مقصد اصفهان در زمان اپیدمی کووید 19 (مورد مطالعه شهر اصفهان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مرداد 1401

10.22059/jhgr.2022.339461.1008455

یزدان شیرمحمدی؛ اسماعیل نصیری؛ معصومه پنجه پور


ارزیابی توزیع فضایی سرمایه اجتماعی در شهرهای ساحلی (مطالعه موردی بندر بوشهر)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1402

10.22059/jhgr.2023.358994.1008598

ولی اله نظری؛ غلامرضا امینی نژاد؛ محمد غلامی؛ معصومه منفرد