کلیدواژه‌ها = %D8%B4%D9%87%D8%B1 %D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86
اثر سرمایه فکری بر سرمایه اجتماعی با نقش میانجی‌گری ارزش ویژه برند شهر مقصد اصفهان در زمان اپیدمی کووید 19 (مورد مطالعه شهر اصفهان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مرداد 1401

10.22059/jhgr.2022.339461.1008455

یزدان شیرمحمدی؛ اسماعیل نصیری؛ معصومه پنجه پور


سیاست‌های زمین‌شهری و تأثیر آن در توسعۀ فیزیکی شهر اصفهان

دوره 51، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 211-227

10.22059/jhgr.2017.237877.1007504

کرامت‌اله زیاری؛ احمد پوراحمد؛ حسین قهرائی


ارزیابی پایداری فضاهای سبز شهری در مناطق پانزده‌گانۀ شهر اصفهان

دوره 48، شماره 4، دی 1395، صفحه 751-763

10.22059/jhgr.2016.53398

احمد خادم الحسینی؛ صفر قائدرحمتی؛ زهرا جمشیدی